Tehokas alle tunnin HIIT-treeni

 

Ajattelin jakaa treenejäni tänne, sillä treenipuolta en ole vielä erityisemmin blogissani tuonut esiin. Seuraan aktiivisesti erilaisia kehonpaino- ja saliharjoitteluun liittyviä Youtube-kanavia, Instagramia, Pinterestiä, hyödynnän vanhoja LIFW-treenejä sekä googlailen myös laatiessani ohjelmia itselleni ja Kick Ass Club -treenitiimille. Toivottavasti saat tästä lisää treeni-intoa ja inspiraatiota toteuttaa omia treenejä. :)

Kommentteja saa mieluusti laittaa kommentti-kenttiin julkisesti artikkelien yhteyteen. Toiveita blogin sisällöstä voi laittaa myös privaatisti tiin4marja[@]gmail.com-osoitteeseen.

Sykkeet kattoon -treeni

Tämän koko treenin kesto on yhteensä n. 50 minuutia. Treeniin sisältyy alkulämmittely 5 min, sykkeennostatukset juosten tai spinningpyörällä ja loppuun vielä lankkuhaaste.

Lämmittely, kesto 5 min

  • Portaissa, mutta voi tehdä myös viivajuoksuina, pyörällä, soutulaitteella jne.
  • Työosuus 10 sek  ja heti perään 1 burbee ja 15 sek palautus
  • Toistetaan 15 kertaa putkeen

Intervallisykäykset spinning-pyörällä tai juosten, kesto 10 min

  • Työosuus 30 sek ja palautus 30 sek
  • 5 kertaa 30 sek/30 sek ja 2-3 minuutin palautus ja sama setti uudestaan
  • Yhteensä 10 pyrähdystä

Tikiksen syksyn haasteen HIIT-setti #8, kesto 30 min

  • Työosuus per liike 45 sek ja palautus 15 sek
  • Tehdään yhtä liikettä niin monta kertaa kuin 45 sekunnissa kerkeää, sitten 15 sek palautus ja heti seuraavaan liikkeeseen
  • Kierroksia 6 kappaletta ja kierrosten välissä 2-3 minuutin palauttelu

Liikkeet

    1. Liskopunnerrukset
    2. Luistelijahypyt + hyppy
    3. Käden ojennus punnerrusasennosta
    4. Yhden jalan burbee aina vuorojaloin
    5. Pöytäasennosta jalan ojennus

 

Treenin loppuun lankutusta 2 min

Muistathan tämän viisauden: “If you still look cute at the end of your workout, you didn’t train hard enough!” 😉

Tehokkaita treenihetkiä!

 

Love yourself,

Tiinamarja

#loveyourself #hackyourself

Jatka lukemista

Kaikki artikkelit